środa, 8 lutego 2012

Zapuszczamy włosy !

Cześć wszystkim !


Widzę ,że moja popularność bloga sięga zenitu, haha. Mam nadzieję,że będzie lepiej ! ;-)
Daawnoo mnie nie było, ale muszę Wam powiedzieć jedno : MAM FERIE ! nareszcie! 
Jutro jadę na zakupy do centrum handlowego i na pewno pokażę Wam co kupię.
Stwarzam akcję zapuszczamy włosy, kto jest ze mną ? Według mnie długie, zadbane włosy odzwierciedlają piękno każdej kobiety i dodają jej seksapilu . Niedawno ścięłam włosy i żałuję. Miałam już je do łopatek ,a teraz ? Klapa.. :( Od nowa się biorę za siebie. :-)
A Wy jak uważacie ? Ładniejsze są długie czy krótkie włosy ? Może namówie Was i razem przejdziemy to piekło do idealnie gładkich , zadbanych DŁUGICH włosków ? Poniżej kilka zdjęć dla zachęty zapuszczania, nie wiem jak was ,ale mnie już zmotywowało... ;) 














Pozdrawiam i miłego dnia ! :-)
+ nutka na dziś
Kocham ! <3

  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 


3 komentarze:

  1. ja zapuszczam i zapuszczam i wciąż nie jestem zadowolona.

    http://lap-stajla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zapuszczam do niedawna. ogólnie wolę siebie w krótkich włosach, ale nudziła mnie już ta sama fryzura.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja od niedawna zaczęłam zapuszczać ;))

    http://tychkilkaslow.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń

Proszę anonimowe osoby o podpisywanie się imieniem :-)