środa, 8 lutego 2012

robimy własne Lilou ! + FILMIK

Cześć i czołem dziewczyny :)


Z racji tego ,że dzisiaj mam jeszcze troszkę wolnego czasu to postanowiłam napisać jeszcze jednego posta.
W tym poście : co myślę o oryginalnych Lilou i ich podróbkach, i jak zrobić bransoletkę samemu.

Dzisiaj napiszę o pięknych bransoletkach LILOU. Zapewne większość dziewczyn chciałaby takie cudeńko : 

Według mnie płacić od 100 zł wzwyż za kawałek sznurka i POZŁACANY medalik to przesada. Nie jestem zwolenniczką podrób, sama chciałabym kupić oryginalną ,ale po obejrzeniu tego filmiku (KLIK jak zrobić )  może zrobię sama ? - wystarczy ładny wisiorek- (na filmiku położona obok oryginalnej lilou i taka sama!) Jak się zdecyduję na zrobienie to na pewno pokażę na blogu . A Wam jak się wydaje ?

                                          
                     ~~~~~~~~~ KLIK filmik~~~~~~~~



                                                                             + 
                                                              moja nowa zdobycz : 





Jutro Łódź, a w piątek pewnie wypad ze znajomymi na łyżwy. <3
''But you didn't have to cut me off 
Make out like it never happened 
And that we were nothing 
I don't even need your love 
But you treat me like a stranger 
And that feels so rough ''

2 komentarze:

  1. Fajne :))

    http://tychkilkaslow.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. taa, mi też się takie podobają :) i to baardzo ;)


    http://my-life-my-fairy-tale.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Proszę anonimowe osoby o podpisywanie się imieniem :-)